søndag 14. mars 2010

3,14159265358979323846264338327950288419716....and so on

Verden er faktisk mer nørd enn jeg trodde. Til tross for at jeg er en ganske stor nørd myself, hadde jeg ikke fått med meg at 14. mars var den internasjonale pi-dagen. Det har tydeligvis VG fått med seg:
 "Gratuler pi med dagen og fortell om din pi-opplevelse her!"? DETTE tar du deg tid til å skrive om, Dennis Ravndal? Jeg vet du prøver å kompensere for all den hjernedøde sladra du sikkert har skrevet for VG, men dette forblir nok bare et desperat forsøk på å virke mer intelligent enn du er...et veldig desperat forsøk.

Selv skal jeg feire dagen med å gjøre en matteinnlevering. Isn't that just...not ironic at all. Kanskje bør jeg sende på søstra mi en melding. Hun har nemlig også bursdag i dag.

1 kommentar:

camilla sa...

Kult, tar du med deg hoppeballen når du flytter eller? Så kan vi ha hoppeballfester, hihi.

Vi kan ha flest folk som har piknik midt i byen, på asfalt? Det stemmer jeg for.