torsdag 4. mars 2010

Kjip kjip kjip kjip kjip

Siden det skjer ganske lite i verden jeg kan irritere meg over eller mobbe for tiden, må dere rett og slett ta til takke med å høre om mitt amazinge liv. Verden begynner virkelig å bli et kjipt sted når livet mitt faktisk er det mest interessante jeg kan skrive om. Kan ikke noen gjøre noe teit snart? Og nei, det at Anette Sagen ikke fikk hoppe først i Holmenkollen er IKKE interessant. Faktisk så er det usannsynlig uinteressant.

Nå kan jeg benytte muligheten til å skryte av at jeg var på skola fra 11 til 20:30 i går. Var søren meg på tide at jeg brukte en hel dag på skolearbeid. Når sant skal sies fikk jeg ikke så mye mer enn frustrasjon ut av dagen, men jeg kan jo late som jeg ble litt smartere av det.

Jeg tror forresten ikke jeg har skrevet noe her om at jeg i forrige uke hadde flaks for første gang i hele mitt liv. Jeg vant nemlig den her saken:
 

 Ja, det er en Samsung Jet. Nå kjøpte jo jeg meg en Samsung i fjor sommer, og hadde egentlig ikke planer om å bytte ut den før om type 3 år, men når noen kommer og gir meg en mobil, sier jeg ikke nei takk. Får vel la den andre gå i arv.

Nå synes jeg noen av dere kan gå ut å gjøre noe teit som jeg kan mobbe, hvis ikke må dere fortsette å høre på dette tullet her fremover. Og det unner jeg ingen...

1 kommentar:

Silj sa...

hahaha, jeg ler, fortsett sånn! Driter i om du synes det er kjedelig crap, det er skikkelig morsom crap spør du meg :p hahaha