tirsdag 2. mars 2010

Random crap just for you guys

Hello world! Nå føler jeg meg ganske tvunget til å blogge her. Ikke nok med at man har drikkepress, narkopress, kjøpepress og joggedress (ja, du leste riktig) her i verden - nå har det faen meg kommet bloggpress også. Så til alle dere som har mast om at jeg skal blogge: dere gjør verden til et dårligere sted!

Ja, det var altså mitt forsøk på å gi noen skyldfølelse. Over til noe annet. Grunnen til at jeg ikke har blogget på en uke eller noe, er vel først og fremst at jeg har hatt besøk fra nord. Det har vært sjempegøj. Vi har stort sett spist oss gode og fete samtidig som vi har sett på idrettsutøvere som synes det er chill å gå 5 mil på ski. Det eneste tidspunktet jeg ikke hadde dårlig samvittighet var da jeg så curlingfinalen. De gutta der hadde vel ikke hatt noe imot å ligge på sofaen med sjokkis rundt kjeften de heller. For øvrig har vi også sett Shutter Island, en film jeg anbefaler alle å se! Den er ikke så skummel som den virker i traileren og Leonardo Dicaprio er dødsflink. Kan ikke tro at mannen i Shutter Island er den samme pingla som i Titanic.

"Baby, I love this because you gave it to me, but it is one fuckin' ugly tie."

Ellers kan jeg fortelle dere at de tre musketerer var en tur på Lagunen (et kjøpesenter 20-30 min unna) i går. Det vi kjøpte der var: to pakker brødblanding, en pakke bolleblanding, epler og en huge ananas. Det var så totally verdt å ta buss i 30 min for det ass! Vi hadde det gøy da...bortsett fra da vi ble overfalt av alt for pågående selgere. Jeez, snakk om å skremme bort folk da!

Nå skal den ødelagte kroppen min prøve å holde seg våken litt til sånn at jeg kan lese litt finans. Har nemlig brutt ned kroppen min totalt på trening i dag. Håper den klarer å bygge seg opp igjen før påske. Tack och adjö, korven är död!

1 kommentar:

Veldig-Fet-Kristin sa...

æ e fremdeles fet etter oppfetinga vårres.