tirsdag 9. mars 2010

Silver equals gold (ja, helt random overskrift)

Hællæ! Tenkte kanskje det var på tide med en liten oppdatering. Her er altså hva jeg har holdt på med i de siste dagene.

På lørdag dro jeg ut på min ukentlige hoppeball-tur på torgallmenningen. Denne lørdagen var det visst flere som hadde åpnet øynene for hoppeballer. Sånn ca. 1007 andre faktisk. Er dette den nye treningsformen? Her er jeg iført treningsutstyr. Fake-smilet kommer selvfølgelig av haugen med sørpe som dere kan se bak meg der. Er vel ingen som kan komme opp med et EKTE smil når man må vasse rundt i det der hver dag?

I går var det MUFFIN MONDAY, så da la jeg og Ida ned masse tid og krefter i å lage muffins. Tror det tok sånn ca 15 min (inkludert steketid). Det er 1/4 time det! Ofret mye dyrebar tid der ja. Vil forresten anbefale alle dere å gjennomføre muffin monday - det er en skikkelig god tradisjon (og nei, jeg sier ikke dette bare fordi jeg vil at resten av verden skal bli like feite som oss)


 
Også har jeg kosa meg litt med denne formelen her, blant annet


Litt altså, ikke mye. Har dere et like spennende liv som meg eller?

6 kommentarer:

camilla sa...

Overskriften er ikke random, for vi hørte på Howl i går og de synger Silver equals gold. Busted, Ragnhild!

Forresten, hva gjør alle på torget med hoppeballer? Kan sånt skje i Oslo også?

Til slutt vil jeg si at det var en kjempefin formel og ha en fin uke videre!

Silj sa...

haha, jeg ler meg ihjel, du skriver så syykt morsomt

Anonym sa...

det hete FET, ikke feit. amagad.

Ragnhild sa...

DU er fet...

Anonym sa...

æ ska gi dæ fet.

Ragnhild sa...

Bring it on! Fet meg opp