lørdag 13. juni 2009

Finito

Nå er jeg altså ferdig med videregående. Hadde muntlig eksamen i religion og etikk i dag. Det gikk jo ganske rævva, men jaja, prøver å drite litt i det (for det er jo egentlig ikke noe å bry seg om heller). Det er ganske trist å være ferdig med videregående. Tror dette er de beste tre årene med skole jeg har gått i mitt liv, og har fått mange nye og coole venner. Håper vi fortsatt kommer til å holde kontakten! Kommer selvfølgelig til å savne vår kjære resteklasse, 3STD. Vi har vært gjennom mye rart sammen: Alt fra å bli undertrykt av en viss diktatorlignende lærer på klassetur i Russland til å ha "dansepauser" i engelsktimene til en ganske energisk kontaktlærer som liker å stikke penner i nesa.


Her er deler av klassen i vår aller siste skoletime sammen. Sporty people!

I tillegg til å ha hatt eksamen i dag har jeg også sovet i 2-3 timer og vært en tur hos Slængsi. Vi spiste sjokolademouse med vann (istedenfor melk), noe som slettes ikke var så ille. Fant ut at den ble sunnere på den måten (+ at Ida og Chris ikke hadde noe melk). Da klokka nærma seg halv to fant jeg ut at jeg kanskje burde begynne å sykle hjem. Og som vanlig når jeg sykler hjem fra Bruborg, så regna det (skjedde nemlig sist jeg var der også). Jeg er fortsatt litt våt. Må egentlig innrømme at det å sykle i regn er noe av det deiligste som finnes (om du ikke skal noe sted etterpå da - litt kjipt å komme på f.eks. skola klissvåt). Bare prøv: det er nesten litt befriende!

Nå skal jeg sove - over og ut!

Ingen kommentarer: