tirsdag 23. juni 2009

LEI!

Jeg vet det sikkert ikke er så koselig å høre på masse klaging fra meg, men jaja, deal med det! Og bare klag tilbake. Jeg merker at jeg er sinnssykt lei av sommerjobben min allerede - hvilket er et veldig dårlig tegn. Det positive er at det faktisk ikke er så ille som jeg trodde det ville bli. Jobber med masse hyggelige folk, så jobbdagene min er ikke 100 % pining (selv om jeg har en jobb som så absolutt ikke passer for meg i det hele tatt). Det er selvfølgelig også positivt at jeg tjener masse penger. Spesielt når jeg tar på meg sinnssykt mange ekstravakter. Vedder på at over halvparten av de vaktene jeg skal jobbe i sommer, kommer til å bli ekstra vakter. Denne uka skulle jeg for eksempel bare jobbe i dag, men det endte med at jeg jobba i går, skal jobbe i dag, på torsdag, lørdag (som faktisk er bursdagen min, om dere lurte) og søndag. Jeg gleder meg til i morgen, for da har jeg endelig en fridag! Helt fri blir det ikke da, siden jeg skal på vaskejobben min da...men det er chill.

Det som egentlig er mest dritt for tida, er eksamenskarakterene. På 4 eksamener, har jeg klart å få hele tre 4ere og bare én 5er! Det betyr at jeg har gått ned én karakter i norsk, to karakterer i religion og etikk, to karakterer i samfunnsøkonomi og én karakter i politikk og menneskerettigheter. I for eksempel samfunnsøkonomi har jeg ALDRI vært i nærheten av å få en 4er i gang i år. Jeg har ikke en gang fått 5! Så får jeg plutselig 4 på eksamen? Hva i alle dager? Det verste er at jeg følte at alle de skriftlige eksamene gikk bra, bortsett fra PM (og den fikk jeg faktisk 5 på). Det er ikke det at jeg mener at 4 er en dårlig karakter, det er bare det at den er så himla langt unna standpunktkarakterene at det er sykt! Dette viser bare at jeg ikke klarer å gjøre det bra når det faktisk teller. I SUCK! Men skal klage på både norsk og samfunnsøkonomi da. Synes karakterene jeg har fått der er helt urimelige.

Den tredje og siste tingen jeg er frustrert over, er hybler i Bergen. Jeg og Ida har fortsatt ikke funnet noe, og det er ingen som har ringt oss opp i forbindelse med annonsen vår enda. Begynner å bli småstressa! Help us!

3 kommentarer:

Anonym sa...

;O har du en så godt betalt jobb og fortsatt vaskejobben? jeg er imponert, du har virkelig holdt ut med vaskinga ei stund ass!

-StineV

Anonym sa...

Vi finn oss plass å bu sju! bare vent:P vi får den beste i hele Bergen!

IDA :D

Ragnhild sa...

JA! Er ganske imponert selv jeg! But remember: Min vaskejobb er ganske laff! Egentlig veldig lett-tjente penger :)

Satser på at det dukker opp noe helt fantastisk bra til en billig penge ja, Slængsiii!