lørdag 13. juni 2009

JEG VIL HA

Har ikke så mye penger for tiden, men det er da fortsatt lov å ønske seg ting. Det hadde for eksempel vært fint med
En ny mobil! Mobilen jeg har begynner å bli en smule gammel (3-4 år), så det hadde vært fint med en ny og litt mer oppdatert en. Vil helst ha en slags musikktelefon, siden jeg har klart å miste mp3en min. Denne nokia somthing somthingsen var jo litt kul...og litt dyr. Vet ikke om je takler touch screen heller.


Sandaler! Sommerskoene fra i fjor begynner å bli utslitt. Kommer nok til å gå for den litt safe brune typen, men må innrømme at jeg synes at de gule der var litt kule (gult er jo alltid kult - og de ville matcha den nye sommerkjolen min)

21st Century Breakdown! En helt grei plate det hadde vært fint å ha i samlinga.



Astma-medisin! For akkurat nå ser min ut som den på dette bildet. Siden jeg avlyste den forige timen på laben på legekontoret for å få påvist anstrengelsesastma og få blåresept, løper jeg rundt med helt tette luftveier. Ikke så koselig.

Avslutnings-klassefest! Noen som vil disponere hus til klassefest/fest etter banketten på tirsdag? Synes vi bør feire tre år sammen med mer enn bare kaffe og kake!

Hybel/leilighet i Bergen! Leter fortsatt, så si i fra om du vet om noe.

En ny muntlig eksamen! Saynomore...

4 kommentarer:

Eline sa...

Æ støtte klassefest 118%! Jørstad maybe? :D
Æ har forresten de brune sandalan du ønske dæ, mohhaha

Ragnhild sa...

JA! Tenkte også på Jørstad...tror kanskje det allerede har vært snakk om det, men vet ikke helt hva det ble til.

JÆJ VIL ÅSSÅ HA SANDALÆR!

camilla sa...

Ragnhild, gå for de GULE. De GULE!

Og jeg veit fremdeles ikke helt hva jeg syns om 21st century breakdown. For polert?

Gult er kult-hilsen fra Camillja

carina sa...

Åhå, du blogger! Jeg fikk en mobil i postkassen fra mamma. Min døde når jeg tømte et glass øl over meg selv på jobb, og hun likte ikke den nye nokiaen som fulgte med abonnementet. Så det. Lykke.

Og ta de gule. Gule gule gule! Jeg har funnet turkise. Se det. Og svarte selvsagt, sånn for å se litt mer kjedelig ut. De ligger på badet og venter på solen.

:)