torsdag 18. juni 2009

Først: en liten update på ting jeg har brukt penger på i det siste. For mye penger.



Våre Demoner av Kaizers Orchestra. Er dødslenge siden jeg kjøpte denne CDn. Den var jo kun i salg i slutten av april (i teorien iallefall). En venninne av meg har hatt den frem til nå siden hun var så snill og kjøpte den til meg. Må innrømme at jeg snik-hørte litt på den på spotify. Den er rett og slett genial - en plate alle Kaizers-fans burde ha, spør du meg.




Gul sommerkjole fra Vero Moda. Den ser litt mer fancy ut i virkeligheten enn på bildet.




Og det jeg har brukt mest penger på: Samsung Soul U900! Jeg synes virkelig jeg fortjente en ny mobil da jeg hadde hatt den samme gamle samsungen i fire år. Glad jeg valgte Samsung denne gangen også. Me likes.

And then: hva jeg har brukt fridagen min til



Som dere ser: ikke så veldig mye saklig. Var på skola og henta dataen min. Litt herlig å endelig være kvitt alle skoleprogrammene som tok så sinnssykt stor plass. Savner noen av ordbøkene, though (ikke ordnett)! Har lest en del blogger i det siste (av den typen som er litt mer populær enn denne) - fun! Og ja; drukket kaffe, naturligvis (koppen er arvegods fra farmor)

Har også vært litt flink. Jogga en tur rundt Håa. Brukte mobilen som mp3-spiller, og det funka fjell. Skulle bare hatt et ordentlig headset. Det er i grunn alt jeg har rukket å gjøre i dag. Egentlig veldig lite, I know. I morgen er det jobb igjen...og på lørdag og søndag og tirsdag (og kanskje opplæring på mandag?). Mesteparten av disse vaktene er ekstravakter, så ser allerede at sommerturnusen egentlig sier veldig lite om hvor mye jeg skal jobbe i sommer. PÆNG!




Följ min blogg med bloglovin

1 kommentar:

Lucy Mörck sa...

jeg liker at græggi har ferie og tid til å blogge om fine ting og ikke så mye om skole <333

men, når kommer du nerråvær? vi har funnet en kattunge du kommer til å ELSEK! vet jo at du bare ELSKER dyr. HVERTFALL SØTE SMÅ ELSKBARE NYDELIGE ELSKLIGE HJERTEKNUSENDE KATTUNGER <3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<