torsdag 19. juni 2008

Newsflash

Her har dere en veldig usystematisk oppramsing av støff (bare fordi jeg vet dere liker det så utrolig godt):

I morgen får vi eksamenskarakterene (at least I think so). Leverte endelig inn mp3'en og fikk en dårligere en tilbake, til like mye penger. Jeg skal ta R1-matte som privatist, siden absolutt ingen av timene mine passer til R1-timene til neste år. Jeg får ikke låne mattebok av skola fordi de er redde for at det skal bli tull i systemet. Ikke overraskende; skola er teit. Åslaug Haga går av, noe som egentlig er litt carebear. Jeg kommer til å få det så jææhæhævlig travelt med skole til neste år. Jeg må få ca. 5,4 i snitt. Jeg vasket i dag og jeg må vaske i morgen. Jeg leser en alt for tykk fantasy-bok; Wizard's first rule (ja, Åse Marie og Ann Kristin klarte å overtale meg til slutt). Jeg må få skaffa meg ei mattebok fort. Jeg må gjøre masse matte i sommer. Om det var noe mer, så bare si ifra!

1 kommentar:

camilla sa...

Du glemte å si at du gleder deg SKIKKELIG mye til å dra til Lucy! Og at det blir så gøy, med alle de GRATISE tingene vi skal gjøre!

Jeg er forkjøla, trett, sliten og ferdigpakka. Nå skal jeg bare sove før jeg drar til Lucy og hjelper til i det bryllupet.

ÅJA, jeg må huske veggisfôr. Det skriver jeg på lista. Lister er det ultimate.

Jeg skulle egentlig skrive noe fint og bra, men jeg er for trøtt. Jeg ville bare si ifra, lixåm.

Tenker på daaaij <43<4<43<3<3<3<3<