tirsdag 24. juni 2008

Ok, jeg tok litt feil. Det var én 5er og én 6er på hele 2p-kurset sin eksamen, men likevel da. Etter en liten prat med mattelæreren og en titt på eksamensbesvarelsen min, har jeg funnet ut at jeg ikke skal klage likevel. Jeg har en stødig firer, men ikke noe mer enn det. Det litt sure er at omtrent alle feilene jeg hadde, var slurvefeil. På nesten alle oppgavene hadde jeg riktig metode osv., men på et eller annet vis klarte jeg å enten sette på en null for lite eller taste feil tall på kalkulatoren. Nå har jeg fått R1-matebok (faktisk fikk jeg to forskjellige), sånn at jeg kan starte på mitt kjære privatist-studie. Mattelæreren min mente at jeg forsto det meste, men at jeg som regel tenkte litt for komplisert, og at jeg derfor kunne klare R1 like bra som 2p. Har jeg litt vanskelig for å tro, men vi får vel se. I går og på søndag var jeg flink. Sykla masse. I går var det skikkelig morsomt vær også. Masse vind og masse regn. Det er da det er gøy å sykle. Var søkkvåt da jeg kom hjem. Men folkens, nå skal jeg gjøre matte, så vi snakkes!

1 kommentar:

camilla sa...

Ja, på vår eksamen var det bare 3'ere og 2'ere. Eksamen er meeerkelige saker.
Men ey, jeg fikk jo vitnemålet i posten, og jeg må si at jeg er litt stolt av to 6'ere, en del 5'ere og to 4'ere og en 3'er (eksamen). Bra jobba, Leif! Når jeg leverer det til en mulig arbeidsgiver, må de vel bli litt imponert, i det minste?

Campingliv og festivalliv er vel egentlig to ting? Festivallivet er herlig, det! Jeg har omtrent ALDRI hatt det så kult! Så mye moro på så liten tid, så mye sprøtt jeg ikke har gjort før. Jeg digger det! Seriøst, et år MÅ du bli med! Ja, jeg må bruke masse utropstegn, hurra!

Skikkelig bra at du har fått enda en vaskejobb. Ser du en karriere innenfor vasking snart?
Jeg ser en karriere innenfor servering, bare jeg får begynt å bole litt. Det tar på! Armene mine var så ødelagte, jeg klarte nesten ikke bære brett etter klokka 9.
Og det var forøvrig det derre Jakten på kjærligheten-bryllupet, Tore Jardar og Michelle. Koselige folk. De spiste helstekt gris, som var delt på langs. Over åpen flamme, midt på tunet, haha. Det hadde vel du likt å sett, tenker jeg! Mmmm, KJØTT.

Jeg tenker jeg forteller deg aaaaall about the festival når jeg treffer deg på msn. Litt kjedelig å bare ramse opp og ramse opp, dessuten blir kommentaren lang og det er snart mat og vi skal ha pizza og den er god. Og fetaost! Fetaost er skikkelig diiiigg!
Forresten, håper du fikk med deg meldingene vi sendte, de ble jo litt lange, og så glemte vi å sende. Var så trøtte.

Nå klarer jeg ikke konse mer her.
Harrepårrei!