onsdag 4. juni 2008

Sommer = soleksem og hodepine

Nå går det for langt her altså! Når det er over 25 grader i skyggen, har det gått alt for langt. Jeg satt en skoletime og ett friminutt ute i dag, og tror du ikke jeg har blitt solbrent! Kinda funny too, fordi jeg hadde på meg t-skjorte og hadde skikkelig skille. Ikke sånn jippi-jeg-er-brun-skille, men haha-jeg-har-røde-prikker-over-hele-meg-skille. Så ja, nå har jeg hodepine også...og jeg er egentlig ganske kvalm. Takler ikke å være mer ute i sola nå, så jeg skal prøve å holde meg litt inne. I morgen skal jeg tross alt være ute fra 4 til who knows when. Også skal jeg vaske. DET blir slit det. Fy søren. Jeg vet man ikke skal klage når det er finvær, men ser du meg sutre over at det er kaldt? Nei! So shut the frick up - må da få sutre litt over været jeg óg.

1 kommentar:

Anonym sa...

STAKARS DEG!
Går det bra?
ska lejg sende over litt super krem som jeg bruker når jeg får soleksem?
Den er kjøpt i skotland og skikkelgi effektiv. (når pizzagriner låra mine subber bortivherandre og gnager meg rød og rødere)

Kanskje du trenger en skikkelig stor hatt?

Jeg klager også over været, det er slitsomt med varmt vær. (hver, hvær, ver, vêr)

hjlp, skal du være ute med ukjente mennesker til klokka fire? eller ETTER FIRE?

jaja, håper du har det bra ellers. Du får finne deg et rolig sted i skyggen :D

hilsen Lucy