søndag 1. juni 2008

This part is called "being stupid"

Nam, smash er godt!

Ja, var det noe mer?

Jeg har vært "alene hjemme" denne helgen. Og med alene mener jeg sammen med brødrene mine. 3-4 mindre folk en vanlig da! Jeg burde ta oppvasken, rydde, finne ut hva vi skal ha til middag (noen forslag?). Herregud, i går var det varmt! Helt sinnssykt jo, mann! Helt vindstille, iallefall 25 grader og litt overskya. Hadde det vært steiksol hadde det iallefall vært 35 grader. I dag derimot regner det og greier. Like greit for meg det; jeg må sitte inne med samfunnsøkonomien uansett jeg. Kjipt å sitte inne i går som det var så varmt ass. Prøvde å ta med meg pcn ut da, men det funka egentlig ikke så veldig bra. Var ikke det at jeg ikke så noe på skjermen som var problemet (var ikke SÅ mye sol liksom), men det var mer det at det var så steeeikende varmt.

Men nå må jeg tilbake til petroleum, økonomisk vekst og bananrepublikker - Adios!

1 kommentar:

camilla sa...

Banan meg her og der, hva skjer med utformingen på bloggen din?

Jeg kom på at jeg egentlig ikke hadde noe å si. Dette får bli en liten kommentar så du veit at jeg lever:

I dag har jeg stort sett spist litt is, fisk, brød med frø, nøtter og frukt og sittet og holdt på med de forbanna riddles'ene. Ja. Avhengig. Nå.

Ellers er været varmt, nesten for varmt og jeg skal visst ut og bade med hester litt senere. Det kan bli så som så, haha.

Til slutt vil jeg avslutte med en liten sang, for deg, kjære venn:

Sommer kommer, sommer kommer, sol og regn og latter og sang!
Sol og regn og latter, hahaha, latter, sol og sang!

(Sånn synger i hvertfall jeg den, men jeg aner ikke om det er riktig.)