fredag 22. august 2008

Denne uka

Det irriterer meg at blogginnleggene bare tar opp sånn 1/3 del av nettsiden. Jeg vil at skriften skal gå bredere utover, ikke bare noen cm midt i bloggen. Som om blogginnleggene ikke er så veldig viktige. Neida, bare en tiny liten del av bloggen det. Kanskje jeg får bytte oppsett igjen, sånn at skriften dominerer bloggen litt mer.

Egentlig har jeg ikke noe spesielt å skrive om, men fikk en stor trang til å skrive noe just nu, så da kan jeg fortelle litt om uka som har gått.

I løpet av denne uka har jeg bestemt meg for å ikke ta matte som privatist likevel. Den dropper vi. Det blir fyr mye styr og stress og press, så jeg fokuserer heller på å få gode karakterer i de andre fagene. JEg skal prøve å bli litt streber i år. Det trengs. Det er faktisk ikke så vanskelig å bare bruke litt mer tid på skolen. Dessuten blir alt så mye lettere når man har tatt notater til timen, lest leksa, gjort oppgavene. Da slipper man alt etterarbeidet, som mest sannsynlig kommer uansett.

Sånn generelt sett prøver jeg å bli et bedre menneske. Denne uka har jeg jogga tre ganger, pluss at jeg hadde gym i dag. Gjett om jeg er søkki stiv da! Leggene mine svir. Anyway, akkurat nå sitter jeg og ergrer meg over at biblioteket er stengt i mårra. Det er ikke sommer lenger, folkens! Det betyr at jeg ikke får gjort noe særlig på presentasjonen i historie jeg skal ha på onsdag, og jeg får ikke lest noe til særemnet. Crap! Jeg får egentlig ikke gjort noe særlig i det hele tatt. Egentlig litt bra, for da kan jeg bruke helga til å forberede meg til EYP. Det er sånn to-tre uker til og jeg har ikke lest noe! :O Ellers skal jeg bare slappe av og få tilbake den søvnen jeg mangler.

Hey, and btw, vi skal til St. Petersburg på klassetur. JEG GLEDER MEG! :D

2 kommentarer:

Lucy Mörck sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lucy Mörck sa...

jej, jeg gelder meg til bildeblogg av alt det fine :D

jeg syns absolutt du burde kjøpe verdens kuleste jakkekåpeting. Det trengs ALLTID.
må få kjøpt meg ei kåpe selv. den sorte fine gjennom tre sesonger er bare helt død. Desverre tror jeg de fleste kåpene nå for tiden bare er sånne med skikkelig A-form. og det vil jeg ikke ha (N)

åh, jævla kjipt at det alltid bare er jenter som går på formgivning og slikt. bah. typisk! du får besøke musikklinja istedet :D

idag har jeg vært på Bjerke, som er et stort marked der hvor det står åpningstidene på låveveggen, med hvite bokstaver. iv har kjøprt forbi der sånn ca syv ganger. Jeg har kjøpt kjempe mye rart der, og håper jeg får tatt meg en tur i morgen også (:
hva har du gjort i dag?