lørdag 16. august 2008

Her om dagen var jeg på IKEA. IKEA er alt for stort for meg. Skal man kjøpe noe på IKEA må man nesten ha bestemt seg for hva man skal kjøpe før man drar dit. De har jo så mye rart der. Så mye rart at man ikke helt klarer å bestemme seg for å kjøpe noen ting...noe som egentlig er litt bra, sånn økonomisk sett. Jeg holdt på å gå meg bort inni der flere ganger. Det er jo rene labyrinten. Men det var egentlig ikke det jeg skulle snakke om. På IKEA så jeg nemlig ei jente med veldig kule klær, og jeg ble derfor inspirert til å prøve noe av det samme selv.

Samme dag som jeg var på IKEA var jeg også på besøk hos et par venner som skal begynne studielivet. De skal flytte, og holdt derfor på å rydde i klærne og smykkene sine. Dette var veldig fint for meg, for da fikk jeg alt de ikke ville ha. Blant annet så fikk jeg dette brune skjørtet, som så klart er alt for lite til meg. Men det passer alltids om jeg drar det litt oppover magen, og vips, så har vi et midje-mage-something-skjørt (kan ikke si at jeg har helt peiling på alle disse klesbegrepene). Fra før av hadde jeg et alt for lite skinnbelte, som fungerer veldig fint som magebelte. Nå har jeg ikke prøvd på meg disse klærne enda, så det kan jo hende at det ser super-teit ut på meg, men i teorien synes iallefall jeg at det var skikkelig kult og classy!

1 kommentar:

camilla sa...

Du, så stilig!
Og å arve klær er jo det beste, nye klær uten at du behøver å betale noe som helst.

Jeg er litt enig i at IKEA er stort. I det siste har jeg følt litt at alle disse store kjedene, som Hennes & Mauritz, Cubus og IKEA har grepet på meg og tilværelsen min. Halve rommet mitt er jo rfa IKEA! Halve klesskapet er fra Hennes & Mauritz og Cubus! Er jeg ikke lenger meg sjøl, bare en mikstur av alle merkene?
Derfor har jeg tenkt at fra nå av skal jeg baer kjøpe det jeg virkelig trenger helt nytt, resten går via loppemarked og sånt.

I dag fikk jeg for eksempel et kjempefint orange askebeger, som var litt som en kule med stort hull i (fra 70-tallet) av mamma. Den kan jeg putte mange fine ting i!

Nå tror jeg egentlig ikke har noe mer å si, jeg ville bare kommentere. Tror ikke jeg har noen kommentar å kommentere tilbake på, heller. Mener jeg svarte på din forrige i den forrige bloggen din.

Tjollahopp, tjollahei!