tirsdag 19. august 2008

Ey, man må alltid ha en blogg som handler om første skoledag, so here it comes: Førsta skoledag var som enhver første skoledag: ganske koselig. Talen rektor hadde var ikke en gang lang og kjedelig. Imponerende! Vi fikk nytt klasserom som ligger i formgivningsdelen av skola, men who cares, det er stille og rolig der, og klasserommet ser egentlig ikke så verst ut. Mesteparten av dagen gikk egentlig med til å snakke om særemne og skoletur. Jeg må virkelig bestemme meg for hva jeg skal skrive særemne om. Timeplanen min så ganske bra ut. Fortsatt de tre stygge fritimene midt på dagen på torsdag, men på tirsdager starter jeg ikke på skola før 12, og det er skikkelig herlig! Etter skola dro jeg, Stine og Silje for å kjøpe oss kaffe og mat. Namzzz. Etter vi hadde kopa i flere timer, dro jeg hjem til Stine for å farge håret. Først bleika jeg etterveksten med verdens fæleste bleiking. Jeg kødder ikke, det gjorde så sinnssykt vondt! Jeg er sikker på at deler av hodebunnen min etsa bort. Etteråp farga jeg håret med en skikkelig hvot farge...så nå er faktisk håret mitt hvitt. HVITT! Sånn som jeg alltid ville ha det...men det ser litt rart ut da. Får prøve å venne det til meg. Etter vi farga håret fant vi ut at jeg hadde et strot sår i hodebunnen. Så nå har jeg en stor og rød synlig flekk i huet. Jippi!

Men nå må jeg stikke på skola folkens. Adios!

2 kommentarer:

camilla sa...

Er hvitt hår, rød leppestift og elegante klær høstens greie for deg? Det er jo i hvert fall skikkelig stilig. Du får satse på mørke klær, så du blir kjempeblek.

Nei, man kan ikke henge seg for mye opp i hvor man kjøper klærne fra. Men jeg føler meg bare litt "fanget" av store kleskjeder, når de nesten alltid har noe jeg kunne tenkt meg å kjøpe. Da tenker jeg "Er stilen min virkelig så lett å finne ut av? Er det ikke mer komplisert enn som så?". Garderoben min kunne jo lett bare vært fra H&M.
Men du har jo også rett. Det er hvordan du bærer klærne som definerer hvem du er. Da tror jeg ikke man blir mer andre av å bruke klær andre ikke vil ha. Det er vel mer en holdning som kommer til syne, at du bruker klær om igjen til de er utslitt.

Den rød flekken din i hodet hørtes ikke bra ut, da. Kanskje du får putte på litt pudder på den? Pudre hele din vakre hodebunn. Blekis.

I dag tok jeg en tur innom CC Vest og kjøpte gave til KusineLine. Björn Borg-boxer og sånn firkanta nagle-øredobb. Skikkelig rock, haha. Og knestrømper til meg, for 10 kroner, hurra!
Men nå tror jeg seriøst at jeg ikke kan kjøpe mer, rommet mitt tåler det ikke.
Og så tror jeg at denne kommentaren er over, for jeg har ikke noe mer fornuftig å si. Vi snakkes da, mann! Over og ut.

Lucy Mörck sa...

RAGNHILD!
jeg vil SE BILDE!
tabilde! Det hørtes bare superDIGG ut! GRÆTTIS :D
jeg elsker når du når målene dine. hyurra!

ellers har du det bra? hørtes skikkelig DIGGELIDIGG ut å begynne klokka tolv også, genialt.

håper alt er bra med deg, og at du oppfører deg ordentlig. tøft å ha klasserom ved formingsavdelingen da, der er det vel noen hawtizer?

strekut