onsdag 13. august 2008

Don't worry Adelaide


Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: er det ikke herlig at høsten nærmer seg? Høsten må virkelig være den koseligste årstiden! Man kan bruke så mange fine og varme klær. Kåper (som for eksempel den fine vinrøde fra H&M på bildet til venstre), skjørt og varme sokker/strømper. Høsten er årstiden hvor det passer skikkelig bra med en ordentlig og elegant klesstil. Også er det så fint å komme inn fra regnværet og drikke en varm kopp kaffe og høre på musikk. Lese. Se en film. Prate. Greit nok, jeg må ta meg en god del sammen dette året. Spesielt denne høsten. Faktisk stå på fra starten av. Det er en skikkelig skremmende og stressende tanke, men sånn er det bare. Det er bare å bruke tiden jeg har. Hvor vanskelig kan det være? Et jævla luksusproblem. Egentlig er det bare tanken på alt som skal gjøres som er fæl, ikke det å faktisk gjøre det.

2 kommentarer:

Lucy Mörck sa...

**kommentar tom i hodet**
dette er en kommentar som tar for seg hvert avsnitt av din, uten mye spørsmål tilbake, for hodet er tomt

JAAAAAA!
jeg elsker høsten. la oss feire den sammen og drikke kaffe til vi. ehm, ikke blir fulle akkurat, hva blir man av kaffe egenetlig? søvnløs?
jeg elsker at det regner, at jeg blir våt i håret, at jeg kan gå med skjørt og tykk strømpebukse, ha på meg kåpe og skjerf.
og jeg VET du føler det på samme måte, eller HVA, græggigørl?

jeg er skikkelig for at vi sender mailer til janasen. haha. vi gjør det nestegang vi sees :D

ja, det er bra at du vet hva du er, og hvor du er :D
Ekstremister, (er det en N der et sted?) kan bare kutte ut. KUTT UT.

det blir litt kult å flytte etil Tønsberg. Skal bo med Solveig i klassen min ja, stemmer, og en gutt, som visstnok var "ærligheta sjøl" så det lover jo godt.

haha, jeg vet det er julemat, men her nede på østlandet spises de hele året, og gjerne ganske ofte, og på helt vanlige dager.
vi er tilbake til toppen, JA! det er herlig at høsten nærmer seg. SERIØST. jeg elsker det. elsker elsker elsker. har lyst til å bare stå ute og lukte inn eplene som faller ned og dufter u trolig godt, og få regn i ansiktet og gåeshud på bena. Lufta blir så herlig og rå, og man vil jo bare være ute å rake løv og sånne ting. DIGG.

haha, hva ER det pappaen din kan? ser for meg at han abre kjenner litt på kroppen sin, og kan spå været. sånn som i Meangirls, haha! hun teite jenta. haha. Uansett så hørtes det interessant ut da. Hvordan har han fått seg sånn peiling? bare kan han det? en 6.sans?

jeg tror helt sikkert at janove er en skikkelgi ass.

hva har du drevet med i dag?

camilla sa...

Ja, jeg må jo innrømme at jeg ble litt inspirert. Det er et av de morsomste brevene jeg har fått, om ikke DET morsomste! Så tusen takk. Lotz of luv.

Jeg er nå ikke så sikker på det med høsten, jeg. Stort sett liker jeg varme og sol, da kan man bruke alle slags fine skjørt og kjoler og t-skjorter, og av og til kan man driste seg til å gå uten tights, omagadd. Og jeg har funnet et nærmest PERFEKT skjørt på loftet! Det skal sitte i livet, går til litt nedenfor midt på låret og er mørkeblått. Det er kjempestilig. Eneste minus er at glidelåsen henger seg fast hele tida. Jeg vurderer å kopiere mønsteret og sy et nytt skjørt, for det er så fint.
MEN joda, på høsten kan man bruke strømpebukser. Jeg tror jeg skal satse på stripete strømpebukser i år, det er så fint! Stripebein, wuhu.
Jeg skal finne meg en venn å gå turer i regnet og drikke kaffe med, det høres jo ut som koseligheten selv. Fint at jeg har så nice regnjakke.

Du, jeg tror faktisk de bare heter Rød(t)? Simpelt. Jeg har ikke så mye å si om politikk og fehuer, men folk burde bli mer nyansert. Og positive.

Marte møtte jeg/vi ikke, men vi støtte på noen andre fra NU, som kjente igjen Maja fra landsmøtet. De prøvde å verve Marte, men da de så at hun allerede hadde to NU-venner (som sloss om henne, selv om vi faktisk ikke gjorde det), ga de opp.
Hm, kanskje Marta ikke er helt oppdatert på hva du har gjort? Kan hende hun bare tenker at du har sløva'n, siden du var hjemme i hele sommerferien. Bra at du finner på saker og ting og er sosial, kunne ikke gjort det bedre selv. Tommel opp!

Jeg har stort sett vært på Hove, Balestrand, hos Lucy, Tønsberg og Sverige. Og jaaa, det er så utrolig gøy å møte folk! Jeg føler jeg har fått utvikla de sosiale antennene (vanskelig ord, derfor det ikke er stavet riktig) skikkelig. Mer enn ever-ever.

Ingenting i veien for en laffedag. Har selv hatt en laffedag. Kjørte Maja avgårde til Gardermoen 06.00 (ja, jeg kjørte) og så har jeg pakket sammen sovesengen, støvsugd litt og ryddet i klesskapet. Og ellers ligget som slakt på sofaen og konsentrert meg om å ikke sovne, for da kan jeg heller legge meg tidlig.

Forreste, har du sett de Miyazaki-filmen? Chihiro og heksene, Min nabo Totoro, Howl's moving castle, Prinsesse Mononoke, Porco Rosso, Kikis budservice & so on. De er så fine! Jeg kjøpte Howl's moving castle på salg, og har funnet ut at jeg definitivt må kjøpe flere av filmene hans. Tegnestilen er rett og slett så forbaska utrolig fin, og det er magi med. Uuuh, magi! *******

Nå skal jeg kanskje skrive en blogg fra litt ferie. Og kanskje se filmen igjen.

Sneiks snart!