søndag 20. desember 2009

Stieg Larsson in my heart

Sjekke hva som har ligget og ventet på meg her på Levanger i hele høst - hele Millenium-serien! Leste ferdig andreboka i sommer og har nå gått og spart litt på den siste. Jeg var så heldig at jeg fikk hele serien gratis som vervepremie i bokklubben. De liker virkelig å gi bort ting, de folka! Eneste ulempen med å være medlem er selvfølgelig at jeg er så dårlig på å huske at jeg må avbestille hovedboka hver måned. En dag i høst fikk jeg melding fra mamma om at jeg hadde fått "Øyne i Gaza" av Mads Gilbert. Da måtte jeg le litt, for er det en norsk kjendislege jeg virkelig misliker, så er det Mads Gilbert. Sorry dudes, men den kommunistlegen stoler jeg ikke på for fem flate øre! Så den boka ble sendt straight back to hell!


Nå sitter jeg her i huset mitt som faktisk er isolert en gang ETTER 1912. Det var godt å stå opp i et rom med plussgrader, for en gangs skyld! Det eneste problemet er at det er så dødsens kjedelig her...

1 kommentar:

camilla sa...

Klart jeg sender deg noen i posten! Ting smaker bedre når de er blitt sendt i posten, har nå alltid jeg ment.

Liker forresten at du bruker ordet kommunist som skjellesord. Haha, way to go (Heine!).

Nå er det 21. desember, så GOD SOLSNU.