lørdag 31. oktober 2009

Et ikke helt meg blogg-innlegg, men i det minste et blogg-innlegg, so shut it

Jada, jeg vet - fin overskrift...

Anyway, går gjorde jeg noe teit. Nå virker det som at jeg bare blogger når jeg har gjort noe teit som jeg kanskje muligens angrer litt på, men hadde jeg gjort det hadde jeg nok blogget mye oftere. Beliv ju mi. Jeg brukte nemlig opp ca. 400 av de 500 kronene jeg har å leve på til 15. november. Nå er det jo ikke slik at jeg faktisk har bare 100 kroner å leve på til 15. november, men hadde jeg fulgt det lille budsjettet mitt hadde jeg nok hatt det. Kommer nok til å overstride det totalt, så da sier vi bare en ting: takk gud for sparekonto med penger fra sommerjobb. Dere kan jo få se hva jeg brukte mesteparten av pengene på i går:

Kjøpt på Only eller Vero Moda eller noe sånt noe. Der fant jeg også verdens søteste kåpe og verdens kuleste skinnjakke, men jeg hadde faktisk nok hjernekapasitet til å skjønne at jeg måtte velge én ting. Flink Ragnhild! Og for å toppe det hele stappet jeg i meg masse sjokolade og ostepop på kvelden slik at jeg sikkert har blitt så feit at jeg ikke får på meg den nyinnkjøpte strikkejakken lenger.

Over til noe annet. Fredagskvelder er digg. Så dere Nytt på nytt og Senkveld i går? Bra episoder av begge. I Senkveld hadde de besøk av verdens herligste, søteste og mest fantastiske fyr med en stemme likeså, nemlig Sondre Lerche. Sjekk ut den nye plata hans, Heartbeat Radio!

Det er ikke mulig å ikke smelte innvendig når man ser/hører denne typen her:

1 kommentar:

camilla sa...

Nei, jeg gikk glipp av Senkveld med besøk av Sondre Lerche! Han er jo så søøøt.

Nå sitter jeg egentlig og skal gjøre noen hjemmeoppgaver fra drakthistoriekurset jeg var på. Skal leveres 5. november og jeg har ikke startet en gang. Samme gamle som fra da jeg gikk på skolen, tommelopp for det.
Dessuten burde jeg ha en bok som jeg ikke har, så jeg må innom biblioteket i morgen (det er jo stengt på søndager, det er tragisk, jeg er for helgeåpne bibliotek) og jobbe videre med oppgaven da og ikke bli ferdig nå. Kjipt.

Den strikkejakka var skikkelig fin! Gleder meg til å se den i virkeligheten også, hola. Vedder på at den er kjempefin hvis du har på deg et skjørt :H
Av og til er denne bo-for-seg-selv-fasen litt vanskelig, med tanke på penger som man bruker på klær og cd'er og andre morsomme ting i stedet for mat. Jeg har ikke kjøpt noe mat bortsett fra litt pasta, tomatsaus og noen grønnsaker på tre-fire uker. (Glad jeg har et rikholdig spiskammers (som nå begynner å være et ganske tomt spiskammers).)

Når er det forresten du har eksamen? Og drar du rett hjem etter det, eller er det mulighet for å komme på besøk da? Tror også Lucy har tid om to-tre uker, når alle revyer og sånne ting er ferdige.

Hilsen Camilla med Coldplay og stearinlys og liten lyst til å gjøre hjemmeoppgave

tack och hej!