onsdag 21. oktober 2009

Ups and downs

I dag fikk jeg vite at gruppa vår fikk A på en eksamensoppgave i markedsføring som teller 20 %. Må si jeg er veldig sjokka og ikke minst letta. Trivelig at det kreves så jækla lite for å få A i noen fag. Har også gjort meg ferdig med nok en innlevering i dag. Denne gangen en gruppeoppgave hvor vi måtte jobbe med folk vi ikke kjente fra før av. Vi måtte selv ta ansvar for å treffes for å samarbeide. Jeg synes egentlig hele greia var en god erfaring og det var interessant å samarbeide med nye folk. I ettermiddag har jeg brukt all min tid og alle mine krefter på en innlevering i finans, som jeg til tross for mye arbeid bare klarte å få 20 % riktig på. Haha, skikkelig flaut egentlig. Det eneste betryggende er at det ikke er noen andre som har fått bedre resultat heller. Skal bli moro å se hvordan foreleseren reagerer når han ser den forjævlige scoren vår.

Som plaster på såret for mitt crappye resultat på finansen, kan jeg meddele at jeg skal hjem til Trivelige Trøndelag fra 4. - 9. november. Jeg gadd ikke være alene her i Bergen uten Slængs, så jeg bestemte meg for å reise hjem da jeg også. Flybillettene var overraskende billige, og det aller beste er at mamma betaler dem. Det er egentlig bare sykt. Tror jeg må ringe henne å spørre om penger litt oftere...jadda.

Nå venter jeg på at Slængs skal komme hjem fra jobb sånn at vi kan lage oss bjørnebær-smoothie! Nam!

Ingen kommentarer: