lørdag 24. oktober 2009

Oreos og ondskap

Nå sitter jeg under dyna i senga mi med dataen på fanget og kaffekoppen i hånda. Jeg har gjort noe jeg angrer litt på. Det er ikke lurt å gå innom butikken på vei hjem fra skola på en lørdag. For det første synes man litt synd på seg selv fordi man tross alt har vært på skola i fire timer på en lørdag og for det andre så er det jo lørdag. Selv om man da har spist sjokolade kvelden før og egentlig har tenkt at man skal klare seg uten flere unødvendige kalorier i helga, er det vanskelig å motstå fristelsen når man ser den stygge, fæle esken ligge der i butikkhylla. Det er altså oreokjeksene med sjokoladetrekk jeg snakker om her. De som nesten ingen selger lenger. De som man tenker "ey, det er ikke så ofte at man finner disse på butikken, så de må jeg kjøpe" når man ser. Jeg er sikker på at det er djevelen selv som har laget disse oreokjeksene for å få oss til å bli overvektige, bli smittet av svineinfluensa og dermed dø av det fordi vi er i risikogruppen. Må vel nesten vaksinere meg da...

1 kommentar:

Anonym sa...

Oreo og ondskap høre ikke sammen Ragnhild!! Oreo og godhet høre sammen;D

Hilsen Ida:DD