lørdag 3. oktober 2009

Helg på forskudd

Okei, folkens. Dette har skjedd siden sist:

På torsdag kom vår kjære Therese flygende nedover hit til Bergen. Det var kjempeherlig å se henne igjen og vi hadde masseee å prate om (selv om det virka som Levanger var like kjedelig som det alltid har vært). Etter litt god mat og (en del) drikke, forberedte vi oss til å gå ut på byen. Tro det eller ei, men denne kvelden var jeg og Ida flinke og ansvarsfulle mennesker som ikke gjorde noe idiotisk. Det er nok mer enn Therese kan si, uten at jeg skal gå mer inn på den saken. Det var faktisk ganske moro ute på byen, til tross for at det var en torsdag. Vi stakk på Studenten, som har åpent for oss småunger på torsdager. Der ble noen av oss mishandlet og bitchslappa, mens andre ble dumma ut og mobba pga. blondhet og mangel på IQ. Alt i alt var det en veldig morsom og litt smertefull kveld. Som om det ikke var nok å bli mishandlet, var det noen av oss som bestemte seg for å falle ned trappa på vei ut. Skal ikke nevne noen navn her, men dere kan vel tenke dere til hvem av oss som er så klæbbete at de ikke klarer å ta telefonen på vei ned trappa.
Dagen derpå ble også veldig koselig. Jeg og Ida ditcha matte fordi vi ikke gadd å stå opp klokka 7 på morgenen. Sorry mac! Klokka kvart på 12 vekte Ida meg og sa at Christina hadde ringt og sagt at hun kom til Bergen om et kvarter. Da var det bare å forte seg opp og "spurte" bort til buss-stasjonen (vi hadde nemlig glemt at vi skulle møte henne der. Wops!). Fredagen gikk med til shopping (ikke for min del da), godteri og film. Jeg, Ida og Chris så The Proposal og Taken... Må si jeg ble ganske skuffa over Taken. Har hørt så mye bra om den, men det var jo bare slossescener og løpescener og skytescener og kjørescener. Too much action! Jeg skjønner ikke at folk synes det er underholdende å se på ti minutter lange scener om biler som kjører etter hverandre. The Proposal ble jeg ikke skuffa over, fordi....hallo, den måtte jo bare være teit. Men Ryan Reynolds var naturligvis med på å trekke den opp. Han er jo bare the perfect man! Selv om den var skikkelig teit og ubegrunna, var det artig å se den likevel. Hjernedød underholdning liksom. Sier ikke nei takk til det!

Hello there! Greit, han er litt babyface, men det er et eller annet med han som...ja, you know what I mean!

I dag har jeg vært på skola en tur og hatt matte. Veldig greit med disse oppgaveregningene vi har hver fjerde lørdag. Får liksom oppsummert alt. Da jeg kom hjem fant jeg til min store skuffelse ut at vi ikke har TV2 sport lenger. Hvorfor jeg ble så skuffa over akkurat det, kan jo dere få gruble litt på.

I dag er planen å lese meg litt opp på alt jeg ikke har fått lest de siste ukene pga. besøk og innleveringer. Pluss at jeg må jogge en tur! Har hatt noen utrolig usunne dager nå, så det trengs!

Har dere pips noen planer for helgen? Noen som forresten er enig med meg når det gjelder Taken og The Proposal? Gi meg i så fall noen andre filmtips! Jeg blir overraska over hvor mye dritt folk faktisk liker. Over og ut!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Æ jobbe æ skjønne du ! dritthelg
men t uka bli d geniale dager, for da starte æ på Kicks :D
I helga har æ gjort ingenting anna enn å slapp av og chillan med stor ståhai lamme susann :p

camilla sa...

Grunnen til at det har vært litt laber blogging er faktisk to: Mangel på motiverende kommentarer og mangel på nett.
Oppholder meg jo for det meste i Sandefjord, hvor jeg hverken har nett eller datamaskin.

Nå syns jeg snart du, Lucy og jeg må planlegge en helg vi vestfoldinger kan komme på besøk til deg! Eller hva tror du?

camilla sa...

For en motiverende kommentar <182!

Nå blir det så mye blogging jeg orker,og det mobile bredbåndet tillater. Nå sitter jeg på den nye fine laptopen min, og snart mottar jeg bredbåndet. Yes. Sliter litt med tastaturet, men ellers er ting i tipp-topp-tilstand.

Fint, da kommer vi i november! Det er vel..eh, fint vær da?