mandag 19. oktober 2009

I don't wanna play on monday

Det er ganske trivelig når
  • strømmen i auditoriet kolapser midt under forelesningen i markedsføring
  • man endelig har levert en innlevering man har jobbet en del med
  • man etter å ha gått uten nett i nesten 48 timer endelig får det tilbake igjen
  • det er sol og har vært det i iallefall en uke
Det er derimot ikke så trivelig når
  • stuegulvet er klissete
  • kjøkkenbenken er nedgravd i skittne kopper
  • man ikke rekker å være letta over å ha levert en innlevering før man begynner å bekymre seg over alle de neste
  • man vet at man ikke skal få besøk på lenge og at man heller egentlig ikke har noe å se frem til

1 kommentar:

camilla sa...

Ærede Ragnhild!

Jeg sitter her med treigt nett jeg også. Det er som om det er en forbannelse over oss unge voksne som ønsker å tilbringe livet vårt et annet sted enn hjemme hos mors og fars raske nett.
Innledning slutt.

Den helgen vi hadde planlagt for besøk, var visst ikke så gunstig for oss likevel. Vi får ha en omstendelig gruppesamtale igjen snarlig, så vi kan få diskutert dette dypere. Jeg foreslår en søndag, for da er det ikke så mye annet som skjer, forhåpentligvis.

Kan du ikke om mulig haike hjem? Ville jo vært en opplevelse. Og kanskje du kan gå på noen museumer eller se noen ting du ikke har sett enda? Get som new friends?


Gleder meg allerede til du besøker søstra di i Oslo! Vi er på plass.

Gleder meg også til å se hva du kler deg ut som i år, var du ikke kledd ut som en presang i fjor? jeg har to kostymer på gang, og tror det kan bli artig-artig. Bortsett fra at jeg må strikke for en gal for å bli ferdig med lua til det ene kostymet, som jeg selvfølgelig skal ha på lørdag. Derfor skal jeg se en film ganske straks og strikke på.

For øvrig informerer jeg om at jeg har spist fiskegrateng til middag, kjøpt på dne lokale fiskebutikken ved havna. Seks tomler opp til den. Kosta 42 kroner for en liten porsjon som jeg ble mett av, og den var ganske så god. Dumme meg glemte å koke brokkolie å ha ved siden av.
Har du forresten noe bra tips på lagring av gulrøtter? Mine ble supermyke og syv tomler ned.

Til sist vil jeg si at det er klart at jeg vil komme og vaske det klissete stuegulvet deres! Jeg bare elsker å vaske gulv!! Hvordan ble det forresten klissete?

Vennlig hilsen
Camilla med pilsen