onsdag 7. oktober 2009

Kan noen redde meg?

Heiheihei. Sitter her mer eller mindre oppå ovnen på stua og gjør oppgaver i finans. Dere vet ikke hva kjedsomhet er før dere har drevet med regnskapsanalyse. Finans er et fag som får meg til å tenke: hva farsken gjør jeg på BI? Jeg er ingen kjip økonom som synes tall er usannsynlig fascinerende. Hvem er det som ikke tenker på ordet "kjip" når de hører økonom liksom? Trodde aldri jeg skulle si det, men jeg har en litt for kreativ, drøftende og crazy hjerne for økonomi. Pengepolitikk, finanspolitikk og samfunnsøkonmi er på den annen side noe jeg kan tenke meg å lære mye mer om. Hvordan kan det ha seg at noe innenfor et fag er ufattelig interessant, mens noe annet igjen er drittkjedelig? Er økonomi litt for A4 for meg?

Svar ønskes snarest!

1 kommentar:

camilla sa...

GO PUNK!

Skulle gjerne sendt deg litt penger, men jeg blåste bort en god del på Stoff og stil her forleden og så skal jeg ha tatovering og kåpe, så vi får se hva som blir igjen til deg. Tror jeg har spart deg noen tyvekroninger da, den gangen Lucy og jeg sparte for å få deg ned HIT.
Og synd med den paraplyen du! Du skal ikke se bort ifra at det er jeg som har stjålet den, fordi den matcher kjøkkenserviset mitt så utrolig bra.

Haha!