fredag 16. oktober 2009

Trolig verdens dårligste blogginnlegg

Siden det er lenge siden jeg har blogget nå, og det virker som at flesteparten av dere av en eller annen merkelig gunn har angst for blogginnlegg med mye skrift og lite bilder, tenkte jeg at jeg kunne lage en aldri så liten liste over ting som har skjedd siden sist (ikke at det er så jævla mye, altså):
  • Jeg har gjort masse matte (fordi vi har innlevering) og etter hvert faktisk fått til litt av det
  • Følt at jeg har kontroll på finansen fordi jeg syntes innleveringa var ganske lett
  • Gått på en liten knekk da vi begynte med budsjettering i finansen. Jeg sa at regnskapsanalyse var kjipt...vel, det er ingenting sammenlignet med budsjettering. Way too many numbers
  • Oppdaget at mattelæreren vår er en nisse av dimensjoner som mest sannsynlig har blitt kidnappet fra barneskola for å si det samme på nytt og på nytt og på nytt igjen (evt. så er det de som har satt opp pensum som er nisser)
  • Vasket leiligheten!!!
  • Har gått inn i en deppeperiode fordi alt bare er kjipt og kaldt og kjipt
  • Har fått besøk av Ann Kristin som skal være her i helga --> satser på at det gjør at livet blir litt mindre kjipt og kaldt og kjipt
  • Oppdaget hvor avhengig jeg er av internett
  • Sett mange episoder av Two guys, a girl and a pizza place - dvs. Pizzagjengen. Hadde glemt hvor sinnssykt bra det er!
Og for at dere som bare liker å se på bilder, men tydeligvis ikke kan å lese også skal skumme over bloggen, legger jeg ved et bilde fra serien:
Fornøyd?

1 kommentar:

camilla sa...

Kjempefornøyd! Det var et fantastisk innegg, akkurat passe langt og så med et kjempefint bilde. Syv tomler opp til deg!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en liten koselig og kanskje en smuel intim Datarock-konsert. Meget morsomt og underholdende, anbefales. De skal jo ut på Norgesturne, og er du student er det 70 kroner billigere. Jeg er voksen.

Nå skal jeg sikkert legge meg og prøve å få litt søvn, før det er ut medLinda og på loppis og vafler og Frøken Sverige.

Forresten tror jeg vi må finne en ny dato å besøke deg på, du får forhøre deg litt med Lucy om når det passer. Passer når som helst for meg, egentlig.

Tjenare, Græggi (Y)