torsdag 14. januar 2010

Coffee

HÆIHÆI BLOGGEEEEEN! I know what you're thinking. To blogginnlegg på én dag - what the hell is going on? Tenkte bare jeg skulle skrive litt om vår begivenhetsrike dag på Åsane. Det største og mest amazinge som skjedde, var nok at jeg og Ida klarte oss å komme oss på riktig buss både til og fra Åsane. Vi klarte riktignok å sose litt fram og tilbake for å finne gratisbussen som skulle gå dit, men vi fant riktig buss til slutt. Ellers er jeg ganske førnøyd med dagen. Believe it or not, men har ikke brukt så alt for mye penger.

Jeg var derimot så lur at jeg kjøpte meg en mini-kaffetrakter. Sikkert ikke et av mine mest fornuftige kjøp, men den var jo bare så søt. Nå har vi to vanlige kaffetraktere, en mini-kaffetrakter og en presskanne på kjøkkenet. Virkelig nødvendig.


1 kommentar:

Eline sa...

Og jaggu slår du meg med antall kaffetraktere gitt! ;)