mandag 18. januar 2010

Man måste vara en idiot för att kalla sig klok, man måste vara liten för att vara stor

Nå skal jeg vise dere noe, folkens! Noe helt fantastisk. Noe eksepsjonelt. Jeg skal nemlig vise dere verdens (for øyeblikket) fineste sang. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg kunne hørt på denne sangen 24 timer i døgnet. Sangen jeg snakker om er Halleluja av [ingenting]. Hvis dere leser dette blogginnlegget og har en viss grad av sunn fornuft inni den runde greia dere har mellom skuldrene, må dere høre denne sangen. Jeg sier som Dagbladet: "Halleluja for en åpningslåt"



Låten er på albumet Tomhet, Idel Tomhet, som dere naturlichvis kan finne på Spotify. Det blir kanskje litt for vanskelig for dere, så jeg har gjort som Jonathan sier (det er jo han som gir meg alle mine hverdagsråd. He's a vice man!) og fiksa en spilleliste for dere her. Det at jeg brukte mye tid og krefter på å lage den spillelisten, viser bare hvor mye jeg vil at dere skal høre på albumet. You know what to do - don't let me down, peepz!

2 kommentarer:

camilla sa...

Vi digger Ingenting! Både det norske og det svenske bandet.
Jeg liker ge tillbaka det aller aller best. Hva med deg?

Hvordan er det foresten med skoleanda for tida?

camilla sa...

Du får beherske deg! Ta tilbake din kontroll over musikken! Du kan for eksempel høre på Kråkesølv? Digger albumet, det er helt... fantastisk.
Forresten må du høre på Once & never again av The long blondes, det er soundtracket til livet mitt akkurat nå, haha.

Imponert av din treningsstudioinnmeldelse. Skal du gå på timer og sånt også, eller skal du bare chille den i det store rommet med alle apparatene?
Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg svømmekort, men det spørs litt om jeg får en jobb jeg begynner tidlig eller sent på.

Gleder meg skikkelig til høsten! Blir helt knallllll. Så kan vi ha pikniker og stalke folk. Så koselig det kommer til å bli, love love love.
Jeg har ikke begynt på den nye jobben, jeg ga faktisk opp hele lærlinggreia. Nå søker jeg meg en ordentlig jobb, som er ordentlig betalt, så jeg kan tjene litt ordentlige penger og føle meg litt mer ordentlig enn ellers.

Nå er jeg så dehydrert, at jeg tror jeg må gå og drikke en liter vann. Vi blogges, tihi!