onsdag 13. januar 2010

Nothing suits me like a suit

Nå gjør jeg noe som sikkert strider mot alle blogg-regler. Nemlig å oppdatere bare for å oppdatere. Må vel kanskje gjøre litt for å holde denne bloggen i live også da.

Jula har vært trivelig og det var herlig med ferie og hipp hurra og alt det der. Nå er jeg back in business igjen, bokstavelig talt. Tror nok hjernen min skal få litt å bryne seg på dette halvåret, med tanke på de koselige fagene vi har. Men det at de er vanskelige og at jeg ikke må noen måte liker dem gjør at jeg får enda litt mer lyst til å kicke ass på eksamen. Det er gøy å klare ting man egentlig ikke er så flink til, hvis dere skjønnær hva jeg menær!!!? Uanzzzett da dudez and dudettez: det er sykt kaldt her! Sånn, nå fikk jeg skrevet det som sikkert 4,8 millioner andre nordmenn har skrevet eller sagt ca. 50 000 ganger i løpet av de siste ukene (bortsett fra de som bor i sånn type Kautokeino da...der er det faktisk plussgrader for tiden. What the hell?). Jeg har ikke noe i mot at det er kaldt ute jeg altså, SÅ LENGE JEG BOR I ET ISOLERT HUS. Fy søren ass, det er kjipt å bo i en bygård fra 1912.

Janei, dette ble jo ikke så fornuftig. Men dere liker vel ikke fornudt, eller hva? Her er litt mer usakligheter: jeg anbefaler dere å se den hundrede episoden av How I Met Your Mother, for der har de nemlig laget en veldig fin musikal-scene om suits. Nothing suits me like a suit!


Ingen kommentarer: