lørdag 16. januar 2010

Impulsblogging

First of all: de av dere som ikke er fornøyd med blogginga mi nå kan bare pisse off. Rekordmange innlegg på kort tid her! Secondly: nå blogger jeg helt og fullt på impuls. Som dere sikkert har lagt merke til, er alle mine blogginnlegg nøye planlagt. Mine blogginnlegg kjennetegnes som dere vet av gode formuleringer, plettfri setningsoppbygging og korrekt rettskrivning. Her lages det utkast på utkast og kladd på kladd før noe som helst blir publisert. Alt som blir publisert går naturligvis også gjennom sensur. Vil ikke ha noe upassende språk eller oppsiktsvekkende innhold her inne. "Mange av dere er ikke klar over hvor mye tid og arbeid jeg legger ned i bloggen"

Nei, sårri, det er jo faktisk ikke sånn blogging fåregår. Jeg følger med på en del store norske blogger, og nesten hver dag synes jeg at jeg kan lese om bloggere som "rett og slett ikke orker å blogge mer" fordi det visstnok er så slitsomt og tidkrevende. Neste dag kommer de sannelig med en "jeg har fått tilbake blogglysten!". Og sånn fortsetter det. En dag er de "kjempelsitne" av å trykke på et par hundre taster én eller flere ganger om dagen, mens en annen dag er de supermotivert. Hvis man har så sykt lyst på trivelige og motiverende kommentarer, kan man ikke heller lage et blogginnlegg hvor det står "hei, i dag vil jeg ha ekstra oppmerksomhet. Pliz post en kommentar hvor du skriver hvor bra bloggen min er. På forhånd takk"? Bare et lite tips fra meg til dere superkule (men slitne og utbrente) topplistebloggere som får i gjennomsnitt 50 000 kommentarer per blogginnlegg!


Bare se hvor slitsomt dette ser ut. Er dere klar over hvor mye muskelkraft som går med på å trykke på disse bokstavene eller?

1 kommentar:

camilla sa...

Jeg er kjempefornøyd med blogginga di! Supert utført, syv tomleropp.