torsdag 14. januar 2010

Toshdah

Heiheihallå! What a beautiful morning! Våknet av saging/snekring/godknowswhat i nabohuset. Har fortsatt ikke helt skjønt hva de driver på med der borte, for alt dette bråket har pågått siden i høst. Kanskje de har en sagemaskin (eh, verktøy er ikke min sterkeste side) for å sage opp veden sin? Normalt å ha det i huset liksom. Anywho, nå er jeg på vei ut av døra. Skal til IKEA på Åsane i dag. Vi må jo benytte oss av at det er gratisbuss i Europas mest forurensede by nå for tiden. Hvis vi finner bussen da. Vi er vel ikke akkurat kjent for å sette oss på riktige busser til riktig tidspunkt.


1 kommentar:

Lucy Mörck sa...

ååh, fittesatananarkiragnhildharikkenoeannetennåskriveblogger!

hihi, jo takk. Altså, din ære! DU som har tatt bilde. egentlgi skal jeg dedikere bloggen til deg! *forandre bloggen*

jææ! Øøj, åssen fikk dere til å ha innslag av russerevyen i toget a? spilte dere sketsjer? eller var det bare karakter som gikk igjen og sånt?

Fikk gaven din forresetn! TUSEN TAKK! tror jeg skal begynne på den akkuraaaaat NÅ!
Også holder jeg på med et svarbrev, men sender det om litt så du ikke skal få stress-sjokk.

spit n' drool for gamledagserskyld