søndag 24. januar 2010

Tidenes mest produktive søndag

Hva er egentlig vitsen med søndager? Det er den dagen du mest sannsynlig er død etter fredag og lørdag, men samtidig er det den dagen du har mye å gjøre fordi du har utsatt det tidligere i helga. Neihuff, menneskeheten er virkelig idiotisk. Rart vi ikke har klart å utrydda oss selv sånn helt fullstendig enda. For min del hadde jeg planer om å trene og gjøre unna en del skolearbeid i dag, men so far har jeg gjort tre ting: grilla meg i solariumet, spist mat på Mækkærn og drukket kaffe. I går kveld var jeg ute og brukte penger og frøs mer enn jeg hadde det moro, så planen var altså å gjøre noe lurt i dag sånn at jeg hadde noe å føle meg bra over. Den planen gikk jo litt i dass. Jeg brukte opp den siste hundrelappen jeg hadde å leve på fram til 15. februar og pakket i meg kalorier istedenfor å forbrenne dem. Nå har jeg gjort så lite fornuftig i dag at det rett og slett ikke er noe vits i å prøve å gjøre noe lurt resten av kvelden heller. Screw matte, statistikk og ORG. Hello That '70s Show og Better Off Ted!

Noen av dere som sånn ever klarer å gjøre noe lurt på søndager? I så fall: tell me how!

1 kommentar:

Siljurt sa...

SJÅÅÅÅ, æ kommentere :D