onsdag 27. januar 2010

Mårrasblåggging

Vet dere hva? I dag starter jeg ikke på skola før klokka 11. Det er så fint å kunne legge seg litt senere enn normalt og sove litt lenger enn normalt (nå kan det jo diskuteres hva som er normalt i mitt tilfelle, med tanke på at jeg bare har tre dager i uka hvor jeg må opp tidlig). I dag ble jeg derimot revet ut av min skjønnhetssøvn klokka 07:30 av at noen holdt på å rive ned veggen inn til soverommet mitt. Nå var det sannsynligvis ikke akkurat det de holdt på med, men det hørtes sånn ut. Det har kommet mystiske lyder fra nabohuset i flere måneder nå. Vel, det er vel kanskje ikke mer mystisk enn at de holder på å pusse opp der borte, men det høres så mye mer spennende ut når jeg kaller det "mystiske lyder". I dag var det iallefall helt ekstremt. Sikker på at veggen min rista. Lurer på om det kanskje er noen som har leid inn en human vekkerklokke til meg? Noe så ufattelig ondskapsfullt! I tillegg holder jeg på å bli forkjøla. Ondskapsfullere.

Sånn bortsett fra at jeg er utrolig trøtt akkurat nå, har jeg det egentlig ganske fint. Dagene går med på spising, soving, trening og skole. Jeg er nesten som en baby (mhm, når jeg får baby skal jeg få den til å trene og gå på skola....superbaby!). Ja, også går selvfølgelig dagene med på å planlegge nøye hva jeg kan spise for at vi skal holde ut en hel uke med maten vi har kjøpt inn. Det er faktisk ganske moro å spare penger. Man begynner faktisk å verdsette de dagene man har pålegg på knekkebrødet.

Anywho, nå må jeg vel stikke på skola snart så jeg ikke kommer for seint og må sitte fremst og bli torturert av den skumle foreleseren.

Her er et random, ugly bilde fra helga som jeg har stjælt:


PS: Dette er et av de bedre bildene

3 kommentarer:

Siljuuurt sa...

Herregud Ragnhild, det skjørtet ble jo helt sinnsykt digg på deg :D elsker det
ønsker meg et slikt et

Ragnhild sa...

Haha! Thanks, I guess...men det er nok bare det flotte bildet som setter skjørtet i et godt lys...

Ida Winnberg sa...

Et av de BEDRE? :O